Meist | Kontakt | info@greenfox.ee | E-R 10.00 – 17.00

Tellimused, tagastused ja vahetused

Meie meeskond on alati valmis abistama ükskõik, mis küsimustega.

Tihti küsitud küsimused ja nende vastused

Tellimused ja Tarne

Greenfoxis üritame tarneajad hoida maksimaalselt väiksena. Kui toode on meil kohal, siis saadame selle reeglina samal päeval või järgmisel tööpäeva välja, mis teeb keskmiseks tarneajaks 1-2 tööpäeva. Kui toode on meil laos, siis keskmiselt teeb see tarneajaks 1-4 tööpäeva.

Kasutaja saab lihtsalt ja mugavalt luua, kui vajutada ülevale menüüs “kasutaja” peale. Siin tekib võimalus sisse logida mugavalt facebookiga, googleiga, discordi ja microsoft kasutajaga. Eelistame pigem seda, sest see on üks turvalisemaid viise.

Kõik, mis on seotud tarne aadressiga, kui soovite tellida pakki kulleriga saab mugavalt muuta meie iseteeninduses

Tellimuse seisundit saab mugavalt vaadata meie iseteeninduse portaalist. Või sisestades all pool olevasse vormi oma tellimuse number ja emaili aadress, keda tellimisel märgiti.

Greenfox ei hoiusta, töötle ega näe teie kaardi andmeid tellimisel. Kui valite maksa kaardiga või panga lingiga, siis andmed jõuavad otse panka ja vastu saame meie ainult vastuse, kas on makstud või mitte.

Kõik meie Greenfoxi e-poes müüdavad tooted sisaldavad käibemaksu. 

Greenfox saadab tellimusi ka Eestis väljaspoole. Kõik võimalused on nähtavad ostu vormistamisel.

Kui tellisite rohkem kui ühe toote, siis kindlasti saadame mõlemad tooted ühe pakendiga. Me ei näe põhjust saatmiseks neid eraldi, kui tarne vahe on maksimum ainult paar päeva. Juhul kui tõesti soov saada mingi toode kiiremini, siis võib eraldi märkida tellimuse infosse, et sooviks eraldi. 

Kui sa soovid toodet tagastada või vahetada

Tagastused ja Vahetused

Kogu meie müügipoliitikat võib lugeda mugavalt siit lehelt. Greenfoxis oleme väga motiveeritud lahendama kõiksugu probleeme, mis on tekkinud peale kauba kätte saamist. Võib julgelt meiega ühendust võtta meie online chattiga või kirjutada meile info@greenfox.ee

Kui juhtus selline olukord, siis andke kiiremas korras teada meile, kas telefoni teel või kirjutades iseteenindusse. Organiseerime teile tasuta kulleri, millega saate oma vale paki tagasi saata. Saadame teile tasuta uue ja õige toote.

Greenfoxis ei saa me kullerite ja tarne üle kontrolli hoida. Juhul kui tõesti meie saadetud kaup on katkine, siis sellest tuleb kiiremas korras teada anda meile. Kirjutame enda poolt kulleri firmale ja teeme kõik endast sõltuva, et kahjutasu oleks makstud meile. Kindlasti kui võimalik, siis oleks vaja teha pilt toote pakist ja seisundist. Saatke see meile info@greenfox.ee emailile või kirjutage mugavalt iseteenindusse all paremale chatti.

Kõige mugavam viis oleks panna tellitud kaup meile pakiautomaati, kas DPD või Omnivaga.

A. H. Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn – telefoni number: +372 53623722

Kui olete aga ostnud meilt lisagarantiid, siis tellime kulleri ise teie juurde. Selleks oleks vaja eelnevalt meiega ühendust võtta, et saaksime kõik vajalikud punktid järgi täpsustada.

Kõige mugavam viis on kirjutada meile online chatti, mis asub all paremal nurgas. Teine võimalus on lihtsalt kirjutada oma mure meie ühisele emailile: info@greenfox.ee 

Suuname selle emaili õige inimese juurde ja teiega võetakse ühendust nii kiirelt, kui võimalik. Reeglina 1-2 tööpäeva. 

Kui oleme kauba juba teele jõudnud panna, siis tuleb kindlasti kiiremas korras ühendust võtta meie klienditoega! Mõnel juhul saate ise võtta, kas Omniva, DPD või Itella kasutajatoega ja lata neil ise otse ümber organiseerida. 

Kui oleme jõudnud kauba juba teele panna, siis kahjuks seda enam teha ei ole võimalik. Greenfoxis oleme väga motiveeritud probleemi lahendamisel ja põhjuse välja uurimises.

Kui olete sattunud toote otsa, mis näitab staatust “laost otsas” ja teil kindlasti soov oleks selle järgi, siis võite julgelt kirjutada meie iseteenindusse või e-mailile. Uurime täpselt välja, kas ja kui kiirelt oleks võimalik antud toode tellida.

Oma tellimuse jälgimiseks sisesta palun oma tellimuse number allolevasse kasti ja vajuta sisestusklahvi. Tellimuse numbri leiad oma kviitungilt, mille said tellimuse kinnitusega e-posti teel.